7 Mayıs 2013 Salı

Ablacım Sende Ne Cevherler Varmış



Sanırım birçoğunuz benim gibi Game of Thrones dizisini seyrediyordur. Eğer seyretmiyorsanız da bence başlayın derim. Gayet başarılı bir yapım. Neyse mevzumuz dizinin başarısı ya da seyredilmesi değil. Dizide çok da ön planda olmayan bir karakterden bahsedeceğim. Natalia Tena nam-ı değer Osha. Ned Stark'ın yürüme yeteneğini kaybetmiş oğlu Bran'in vahşi bakıcısı. Duvarın kuzeyinden gelen, medeniyetten nasibini alamamış, kir pas içinde bir hatun. Silik bir karakter gibi gözükse de kritik noktalarda yaptığı hamlelerle olayın gidişatına keskin dönüşler ekleyebilmiş bir karakter. Bazılarınız onu Harry Potter serisinden de hatırlayabilir. Orda da enterasan bir karakter olan  Nymphadora Tonks'u canlandırmıştı.
Asıl mevzumuza gelecek olursak 10 gün kadar önce bu ablamızın bilmediğim bir yönünü daha keşfettim. Molotov Jukebox diye bir müzik grubunda akordeon çalıp vokal yapmaktaymış. Belki bir çoğunuz bundan haberdar olabilir ve bu yazıyı okurken 'yeni mi öğrendin!' bakışları atabilir. Evet yeni öğrendim ama bir hayli de sevdim ve diğer insanların da öğrenmesini istedim. Yani bugüne kadar keşfedip de bana söylemediyseniz bu sizin ayıbınız :) Neyse işin kısacası bence bir dinleyin bakın derim. Bu sıcak havalarda balkonda oturup inceden denizi keserken kahve ve kitap eşliğinde muazzam bir lezzet yaratıyor. Diziye dönecek olursak da bence sonunda Bran demir tahta otursun, Osha onun kraliçesi olsun taht salonunda akordeon sesleri yankılansın. Hodor'u da kral eli yaparlarsa tadından yenmez.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder